vineri, 14 septembrie 2007

Agent al Mosadului.. sau uneori nu e bine sa innoti in apele propriei tale minti

Un prieten mi-a spus de curand ca este agent SIE. Nu stiam daca sa cred asta sau ca pur si simplu a citit prea multe carti de Pavel Corut... Acest prieten al meu a fost mereu un pic mai special.

Dupa multe povesti am indraznit sa il rog sa verifice pe cineva. Acum mai bine 6 ani am cunoscut un tip ... foarte misterios de altfel, foarte zgarcit cu detaliile priviind viata lui. Uneori credeam ca situatia asta mai mut decat misterioasa avea de-a face cu faptul ca el era cu 10 ani mai mare si ne cunoscusem si intr-o maniera neconventionala - chat room. Mailuri au curs timp de 2 ani, eu ma credeam indragostita si imi imaginam ca viata mea va incepe sa se dezvolte in jurul lui odata ajunsa in Bucuresti. Insa n-a fost asa.. nu s-a intamplat nimic. Si acum parea sa fie o ocazie buna sa strapung bariera... Sa aflu ce era cu viata lui mi se parea o datorie fata de mine si fata de ideea de mistere nerevelate pe Terra. Stiam ce lucreaza, ca nu este casatorit si nu are copii... si totusi...

Prietenul meu agent SIE mai mult sau mai putin sau deloc imaginar imi spune ca va dura cel putin 10 zile sa afle si ca nu va putea sa imi dezvaluie informatii in cazul in care este persoana publica sau agent la randul lui. Dupa 2 saptamani:
- Hei, ai aflat ceva?
- Nu... si mi s-a spus de sus sa o las mai moale. Eu cred ca este agent al Mosadului...

Niciun comentariu: