vineri, 30 ianuarie 2009

Cel mai bun sfat de pana acum

La inceputul acestui an povesteam unei colege despre cum am vrut efectiv sa omor 2 oameni si nu numai atat.. sa rad si sa dansez pe langa ei dupa aceea. Era vorba despre fostul si o prietena. El incepuse sa flirteze cu ea si ea nu avea nimic impotriva. Ca oricare interlocutor care se respecta, colega:) a inceput sa dea sfaturi: ,,Cred ca ar fi bine sa faci", a spus ea, ,,o pasiune pentru un actor sau solist, ceva..". Am ras copios in sinea mea - sfatul nu parea serios nici daca eram clasa intai.

A trecut ceva timp si am vazut filmul Twilight, de cel putin 10 ori pana acum, de 2 ori in cinema. Am citi cele 4 carti ale lui Stephenie Meyer in cateva zile, am pus in Bookmark site-urile fanilor si bineinteles ca imi place Robert Pattison. In consecinta ies din casa exact ca si cum ar urma sa ma intalnesc cu Pat;;). Normal ca nu o sa se intample))) Dar in cazul acesta imaginatia mea guverneaza linistita peste simtul realitatii si se pare ca imi e mai bine asa - medicul meu stomatolog m-a pus sa promit ca de acum incolo nu mai ies din casa nemachiata si neasortata))

Am promis)

Un comentariu:

liviu spunea...

neasortata...da ar fi bine sa ne chinuim cu totii sa gasim un estetic mod de a ne prezenta
nemachiata...nu stiu ce sa zic nu e ceea ce ma atrage cel mai mult la o femeie, dar daca te face sa te simti mai bine cu masca de culori e bine si asta
cit despre restul articolului tre sa ma mai documentez ca sa pot sa comentez