vineri, 1 ianuarie 2010

Tik tok

De fiecare dată când mă gândesc că trebuie să ajung acasa sau că este foarte important ce am mâine de făcut, înseamnă că nu mă distrez.. suficient de mult:P

Există 2 feluri de a trăi, ambele perfect valabile. Unul calculat, celebral, cu faţa către ziua de mâine şi cu vederea slăbită de miopia viselor; celălalt fel este îndreptat către azi, acum, este exuberant şi fără rezerve. Şi pentru acesta din urmă trebuie să fii pe jumătate orb pentru a putea rata evidenţa că de fapt nu trăim într-o lume perfectă în care nu mai este nimic de făcut decât să petrecem.

Eu nu mi-am găsit locul, aşa cum probabil ştiu mai toţi care mă cunosc, şi asta pentru că încă mai pendulez între cele două feluri de a vedea lucrurile. Numai că atunci când îmbrăţişez zilele fără rezerve:) nu mai este nevoie să descriu mai departe pentru o face prea bine KESHA.. Atenţie la versuri :) My clubbing friends, here I come !


3 comentarii:

cpt. Burcea spunea...

repet:
"gandesti prea mult"

Ernest spunea...

Mai exista bineinteles si al treilea mod de a trai, cu ochii orientati spre trecut, acolo unde ai atins punctul culminant al experientelor de viata si trairilor perfecte... Si nu sunt putini cei care traiesc in acest mod, cu ochii orientati spre trecut... La multi ani :)

Luc

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!