luni, 1 martie 2010

Despre cum reuşesc mai mult sau mai puţin să respir

Am nasul ca o pătlăgică şi îmi este imposibil să mai înţeleg ce citesc.

Mi-am adus aminte acum câteva zile de o serie de împrejurări în care încercam să îmi inspir cunoştinţele către filosofie:) Acum că m-am mai apropiat şi eu un pic mai mult mi se pare un domeniu atât de vast şi atât de specializat încât demersul meu pare ilar. Am reuşit să înţeleg şi de ce unii nu îmi împărtăşesc entuziasmul.. Rezultatele unui demers filosofic le ştim cu toţii deja. Se insinuează în existenţa noastră fară să ştim exact în ce împrejurări. Mai mult decât atât, rezultatul în filosofie contează prea puţin, important este firul găndirii obţinerii lui.. Nu trebuie neapărat să ştii toate intimităţile şi istoria cunoaşterii din spatele cuptorului cu microunde pentru a ştii să umblii cu el. Dar totuşi, după filosofie, fiecare ar trebui să ne facem un cuptor cât mai original, cât mai năstruşnic ... se pare că nimic nu poate fi mai creativ!:)

Am să revin de îndată ce îmi voi mai putea desprinde mâinile de pe cutia cu şerveţele.


Un comentariu:

cpt. Burcea spunea...

deci patlagica era roshie