marți, 16 august 2011

Angelli. Lichior de afine.

mai mult de 300 ml de lichior de afine și sparg semințe cu hamsterul.. de fapt eu i le desfac el mănâncă miezul.. nu stiu câtă sare poate suporta un hamster până intră în deshidratare irecuperabilă.. așa ca nu vreau să risc.. hamsterul e ceva prea frumos.. deasupra a orice chestie nașpa aș putea să o fac eu.. da, asta înseamnă ceva frumos - ceva ce te face să renunți la urâtul din tine în orice condiții. asta înseamnă să iubești

hamsterul a prins o viteză impresionantă între timp.. hamsterul este mai mult decât un rozător.. este o metaforă pentru ce pierd - î.n.f.i.e.c.a.r.e.z.i.

și dincolo de toate acestea nu înțeleg cum pot fi atât de fericită dincolo de cea mai neconsolabilă tristețe. poate că totul este peste puterile mele de înțelegere, dar nimic nu mă încântă mai mult..

ce dacă simt că viața mea părea formă perfectă de nefericire pe care mi-aș putea-o dori în toate timpurile? ce dacă totul este nimic fară ... ? și eu mă simt ca și cum aș conviețui pe o planetă extraterestră?

mâine Cristi îmi va povesti mai multe despre extratereștrii și eu nu o să înțeleg prea multe..

2 comentarii:

Anonim spunea...

sper ca nu bei mizeriile pline de chimicale ale celor de la Angelli. Alege mai bine o sticla de vin. Alex

Viorelia spunea...

:) ai dreptate.. era desfăcută din aprilie și avea același gust:) un gust bun însă, ca un desert foarte ușor. În ce privește vinul:) în prezent număr 6 sticle disponibile și un tirbușon, dar cum nu am reușit până acum să desfac vreo sticlă singură .. se învechesc pentru vremurile când o devin în sfârșit un animal social..