joi, 15 decembrie 2011


Eu văd lucrurile aşa cum aş vrea să fie.. nu cum sunt de fapt. Acesta este cel mai mare defect al meu. Azi mi-am dat seama că am făcut poate cea mai mare prostie din cauza asta si am devenit genul de om pe care îl urărsc fără circumstanţe atenuante.. fără drum de întoarce.. omul care nu se suportă pe sine.

Nu îmi folosesc raţiunea, experienţa.. pentru că sunt searbede.. eu prefer să visez, să îmi imaginez..pentru că într-o lume implacabil raţională, minunile nu se mai întâmplă.. şi încerc să trişez, să atrag cumva ce n-are cum să se întâmple... şi tot ce-am reuşit să creez este un mare dezastru. Şi doamne-dumnezeule.. prostiile din bună-credinţă sunt infinit mai mari decât cele cu rea-credinţă.. Mi-am pierdut răutatea.. răul.., răul trebuie să existe.. mă simt ca şi cum până şi diavolul m-a părăsit şi nu mai pot face nimic..

Ce faci când nu te mai placi pe tine? chiar dacă ceilalţi te plac mai mult decât atunci când tu în ochii tăi erai totuşi ceva mai mult şi ei te credeau mai puţin? Ce faci când totul pare o mare minciună?.. şi tu şi lumea...tu pentru că nu ai gândit şi acţionat raţional în spiritul lumii reale .. şi lumea care e mult prea complexă pentru a fi numai versiunea ta de ideal.. Ce faci când nu există nici măcăr promisiunea vreunui adevăr?

3 comentarii:

duma spunea...

Materializarea binelui, mai ales in mediu predominant rau(real?,rational?), se intimpla prin viziune(vis,imaginatie).
Cum rautatea pare a fi generala si bunatatea mai "personala", presupun ca trebuiesc mai multe vise pentru a rasturna aceasta situatie.

Liviu spunea...

Solutia mea este sa visezi mai putin acum si sa faci mai mult pentru altii. Te vei simti mai bine si vei putea incepe sa visezi din nou :)

Viorelia spunea...

:))ca de obicei.. duma prea drăguţ, liviu prea dur.. eu cred că e momentul să nu mai visez şi să fac mai multe pentru mine... liviu îmi pare rău că apreciezi că nu am făcut destule pentru tine:))
în altă ordine de idei, cred că e momentul să ne vedem la un vin fiert cu toţii.. şi eventual facem live text pe blog:))
a.. şi mi-e dor să jucăm mafia.. liviu, te oferi amfitrion?;;)