luni, 11 februarie 2008

Scara pisicii

13:00 Salon de beauty...
Nicaieri nu te simti mai in siguranta ca aici. Aici faci parte dintr-un trib de amazoane care alearga in toate directiile in plin proces de transfigurare de dupa desfigurarea fiecarei zile... Usile nu pot sta inchise ci mereu lipite de perete indiferent ca esti partial sau total dezgolita - nu exista secrete... Linistea confesiunilor iminente (da, aici esti mai relaxata si mai sincera decat la spovedanie ...) este perturbata de patroana intreg lantului care vrea si ea ,,o mustata". Esti abandonata - cosmeticiana se precipita sa intinda cu grija pe buza superioara si pe barbie pasta calduta in timp ce ,,stapana" in plenitudinea personalitati sale incepe sa isi dea ochii peste cap spunand: ,,atat de mult pe barbie?! vai de capul meu... o sa imi creasca si intre t..e ". Ei da, de aia se ingramadesc tinerele dragute sa mearga la facultatea de pr... in asa conditii , business-urile romanesti au nevoie disperata de imagine puternic cosmetizata...

18:00 Opera ...
Nu am mai fost niciodata la un concert aniversar. Dupa primul act se aude o voce care spune ca maestru Eduard Tumagian, cel omagiat, nu se simte bine si ca isi cere scuze ca nu poate presta pe masura fortei si talentului sau. Dupa inca un act cand iese pentru aplauze, da semne vizibile de stare proasta si ma gandesc cu groaza ca nu vreau sa asist totusi la un eveniment in premiera, o dubla comemorare sau altceva... Rigoletto este un spectacol trist, exceptand poate aria cantata de Ducele de Mantua pe care toata lumea o stie - la donna e mobile, qual piuma al vento... Concluziile sunt doua si anume: (1) femeile iubesc in prostie, din prostie, cu prostie (eventual mor pentru asta) si barbatii tot .... ,,mobile" ne cred si (2) razbunarea nu numai ca este arma prostului dar nu poate avea efect decat asupra celui care o pune la cale... Ar fi fost bine daca ne aduceam aminte de asta si eu si Ile acum cateva saptamani cand am descoperit masina lui Mihnea intamplator prin centru, noaptea si noi, pline de euforia faptului ca ea a 2a zi pleca din tara si doar nu avea sa o caute Interpolul pentru asta... ne-am decis sa ii desumflam cauciucurile. Spre fericirea universala nu am reusit... Mihnea a aparut pentru prima oara fara sa imi doresc asta si asa ca am ramas doar cu un capacel amintire... A, da si Ile a trecut testul.. a demonstrat ca este o prietena adevarata exact ca in filmele americane care nu sunt decat niste reclame lungi de la un capat la altul pentru stilul de viata de peste Altlantic.

ora 22:00 Fire Club...
Cum Ile nu mai este sa mearga in Fire, am ramas doar eu cu Ana... Ile promite ca se va distra insa si ea in acelasi timp cu noi pentru ca tipele cu care sta dau petrecere si fac punci ca-n aceleasi filme americane... Revenind pe meridianul nostru, Ana de data aceasta isi aduce pietenul proaspat recastigat pentru care noi am suferit impreuna cu ea, si gasca lui... Tipii sunt mereu aceeasi.... malitiosi si pseudo-civilizati in preajma fetelor care nu le plac si mielusei in preajma tipelor bune. Mai e cineva nelamurit de ce fetele nu se prea inteleg in general?! Barbatii au marul discordiei integrat default... Of, mi-e dor de vremea in care nu stiam nimic despre barbati si mai credeam in ei... Raportul de forte este rapid echilibrat pentru ca o zaresc pe Bianca intr-un grup numai de fete;;) care stiu prea bine sa se distreze...:)

Concluzia este urmatoarea: femeile nu se ,,masculinizeaza" de ieri, de azi ci de la inceputul istoriei. Conform Quo Vadis (Henryk Sienkiewicz), barbatii romani se epilau in mod curent, acum numai noi insa facem asta cu predilectie; costumele barbatesti din opera lui Verdi despre care v-am pomenit mai sus presupuneau niste pantaloni stramti, cizme inalte peste genunchi care noua ne vin atat de bine azi.., iar in cluburi... fetele beau bere si sunt foarte exuberante, pe cand baietii stau cuminti, beau cola si susotesc... Sa fie Suie Paparude cu A fost odata , nu?!;;)


Niciun comentariu: