marți, 14 aprilie 2009

Iubeste-ma

Am promis ca scriu, voiam acum sa spun ca nu am uitat ce am promis. Cam atat. Azi mi-a scapat mp3 playerul in ceai. Era normal, doar azi am incercat sa sugerez unor 2 prietene sa se desparta de actualii lor prieteni:))

Azi noapte am visat ca muream:d si mi-am trezit ferm convinsa ca imi este rau. In fapt sunt bine. Eu sunt vie, dar poate ca viata mea a murit.

Impartaseam unui coleg ideea cum ca sper sa fie ceva dincolo de noi, ce nu putem numi dar care sa poata sa ne surprinda in sine. Adica atunci cand cineva ne iubeste/place sa nu o faca pentru ceva anume, pentru vreun indicator ce a apucat sa fie surprins de vreo forma de prestigiu social. Si daca acel ceva ar fi nimic.. sa fim iubiti pentru nimic, eventual fix pentru ceea ce nu suntem...

3 comentarii:

Anonim spunea...

sau.... [....], eventual fix pentru ceea ce suntem...

duma spunea...

voiam sa fac aicea ultimu comentariu da nu imi da voie... o sa vezi de ce

cpt. Burcea spunea...

ceaiuleradementa?