marți, 31 martie 2009

Pentru o viata hamlet

Azi am uitat o carte de la biblioteca intr-un restaurant pe la pranz. Mi-am dat seama abia seara cand ma intorceam catre casa si m-am enervat atat de tare... incat mi-am adus aminte de toate lucrurile din ultima vreme care m-au enervat si pe care le-am trecut cu vederea... cum ar fi ca m-am taiat la deget sau atitudinea anumitor persoane sau alte persoane pe care le-am visat ..., simplul fapt ca le-am visat etc. M-am enervat atat de tare incat am hotarat sa imi uit toate planurile si promisiunile... Dintr-odata, aproape ca nu mai vedeam. Nu mi s-a mai intamplat niciodata asa ceva. Abia din a 3a incercare am nimerit numarul restaurantului. E ok, au gasit cartea ,,cu Cicero" si ma asteapta sa o ridic cand pot. Nici macar nu ma pot aduna sa o citesc pentru ca am descoperit Shakespeare. Spre rusinea mea, nu am citit nimic din el pana acum sau nu imi aduc aminte... m-au intrigat teribil niste discutii la un seminar despre viziunile regizorale de-a lungul timpului asupra Ofeliei.. Ce pot sa spun deocamdata.. Shakespreare este fara-ndoiala ,,Tatal lor". Nu m-a mai pasionat in asa hal o lectura de la romanele roz pe care le citeam in camin cate 3 pe saptamana, numai in sesiune pentru a ne insanatosii creierii (Lucia avea o cutie de televizor plina cu ele la capul patului). Shakespeare este atat de tare incat ma visez recitand din el.

Am avut azi o disputa cu Miha-colega despre povesti... Eu spuneam ca daca voi avea vreodata in grija copii, am sa am grija sa vada stirile de la ora 5 si sa stea cat vor de mult pe internet. Le voi interzice insa cu desavarsire sa citeasca povesti. Povestile sunt numai pentru oameni mari (Mihaela povestea despre cum sacrul se insinueaza in ele..., cand citesti de mic povesti numai sacrul nu il intelegi...). In povesti, ratusca cea urata nu se sinucide, printul nu insala, printesele nu sunt urate (si toate ne credem superbe.. ) si majoritatea nu apuca sa moara. In realitate toti murim... Am un prieten care se viseaza viking in asa hal ca s-a apucat de invatat limbi nordice. Nu se otraveste cand iesim cu bauturi albastre, dar incearca cocktailuri concentrate de ,,pastile de slabit" care nu dau a doua zi mahmureala..

As fi vrut totusi sa stiu pe ce lume traiesc...

PS M-am hotarat sa nu mai merg in cluburi deloc.

2 comentarii:

Anonim spunea...

CUUUUUUUUUUM??? Nu mai mergem in cluburi???... ile

liviu spunea...

a) exista o teorie cum ca ce a scris Shakespreare ar fi scris de fapt nevasta-sa Anne Hathaway... si asta sar fi intimplat pentru ca femeilor nu le erau apreciate roadele intelectuale la acea vreme asa ca a trebuit sa se ascunda in spatele numelui sotului ei.
b) povesti sau basme? "ratusca cea urita"... doamneee ce ma amuza.(scriu cu d mic pt ca nu cred dar cu totii am fost invatati sa folosim nume biblice inclusiv eu)