luni, 2 martie 2009

Fara un titlu potrivit inca

Azi am stat de 3 ori la coada la Posta ca sa pot trimite un fax. A doua oara mi-a fost furat telefonul, a treia oara s-a bagat un domn fix in fata mea sa intrebe ceva si pentru ca era asa de simplu vroia sa rezolve pe loc. Fix in fata mea. Am izbucnit. Dintr-o data nu se mai auzea nimic in toata Posta.

Nu cred ca imi voi lua alt telefon. In fond detest telefoanele. Nu te apropie mai mult de oameni, ci dimpotriva... in medie exista ca sa ti se comunice belele sau ca ce voiai nu se poate etc. Nu este ca in reclame !

Si detest oamenii care nu au curajul sau demnitatea sa moara de foame, de rusine, de dor sau de durere... Nu mai inteleg, de ce trebuie sa fim fericiti?!?! Ce rost are sa mai traiesti intr-o lume stramba la a carei nenorocire ai contribuit?! Am devenit niste sichizofreni care se plimba in lumi paralele pe aceeasi strada. Asa... de parca nu te simte nimeni cand faci vreo prostie, de parca viata ta e mai importanta decat a altora.... Ce rost are sa traiesti numai pentru sine sau doar pentru cativa?!

Si este totusi aceeasi strada!!!

Viata fiecaruia dintre noi ar trebui sa fie importanta numai in masura in care mai inseamna ceva pentru ceilalti...

2 comentarii:

Unknown spunea...

http://www.google.com/products?q=Nokia%201100%20unlocked&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=en&tab=wf

$45 / ~150 RON.

liviu spunea...

uf... cred ca tot atit de grav as scrie si eu daca as fi fost nevoit sa indur vr-un sistem birocratic, sa ma confrunt cu un mitocan, si sa-mi fie furat telefonul , toate in aceeasi zi.
bine ai venit, vreau sa spun ca incep sa te regasesc din ce in ce mai mult in articolele tale. avind in vedere ca le citesc indarat si gindindu-ma la ultima discutie nu ma face decit sa cred ca...