duminică, 16 decembrie 2007

Despre cum uit ce e imporatant fara sa fi stiut vreodata


Azi a fost o zi fericita cu bani. Asta se intampla cam o data pe saptamana. Saptamana trecuta am cumparat cateva carti si azi probabil urma sa fac la fel pentru ca stabilisem cu Catalina sa mergem prin Carturesti. Ca sa imi pun singura piedica pentru ca oricum cumpar carti mai repede decat citesc, m-am hotarat sa ma duc sa imi cumpar inainte cateva piese de lenjerie intima:P Dupa probat pana au inchis magazinul, am plecat aproape leftera si mai fericita.

In Carturesti o multime de carti... Catalina s-a lipit rapid de cateva exemplare si faceam ravase mintale cu ce trebuie neaparat sa luam data viitoare... La subsol am descoperit o antologie de la Editura Trei cu 17, pare-mi-se, povestiri erotice romanesti. Am sarit repede la cea scrisa de Dan Sociu - ultima mea descoperire in materie de poezie. Nu pot sa o rezum, de-abia am indraznit sa ii citesc Catalinei cateva pasaje... Dupa ce ne-am mai amuzat asupra catorva titluri si pasaje cum ar fi ,,think globally, fuck locally" sau ,,dirigintele", vroiam foarte mult sa o cumpar.. Inca 40 ron si ajungeam sa stau 2-3 zile acasa mancand zacusca si compot. Nu, nu... In fond e genul de carte pe care o citesti numai in baie... nu poti lasa lumea sa te vada ca citesti astfel de exemplare sau cel putin nu ii lasi sa te vada mustacind...

Si apoi ce efect am sa obtin...?! Am sa umblu ca o musculita beata ca saptamana trecuta dupa ce am dezbatut cu fetele aspecte legate de orgasme si prezervative.. Tocmai cand citisem si eu intr-o cartea de seama ca pentru adevaratul intelectual orice text citit sau fenomen de cultura trebuie sa insemne un spor de constiinta. Constiinta mea.... eu si constiinta mea nu ne vizitam prea des si nu cred ca pot sa o sporesc inca... e prea dificil pentru ca nu vrei sa iti aduci aminte ca viata e prea scurta, ca probabil s-a dus 25-50% din ea si pana acum tu ai facut totul anapoda, prost si fara tine...

Catalina, tacticoasa, mi-a oferit dupa 10 minute un premiu de consolare... ciocolata belgiana. Yummy... si in fond stimuleaza aceeasi zona a creierului ;)

Niciun comentariu: