joi, 25 septembrie 2008

Pentru cei care nu ma cunosc

Visez la umbrele sub forma de sabii incandescente care sa te incalzeasca atunci cand mergi prin ploaie. Cu toate ca afara e frig si poate in sfarsit, proaspat, eu miros ca si cum as fi ars friptura pentru ca am stat aproximativ doua ore in Mac..

Ma trezesc uneori intrebandu-ma ce cred cei care ma plac si cei care nu ma plac despre mine. Apoi ma surprind ca nici eu nu stiu ce sa cred despre mine... Nu imi recunosc pielea uneori, porii ei. M-am familiarizat azi cu unghiile mele ceva mai bine pentru ca le-am vopsit in negru. Si uneori ma surprinde teribil imaginea din oglinda. Suntem mai dregraba ce suntem sau ce ne visam?

Dumnezeule, nici macar despre mine nu stiu mare lucru...

3 comentarii:

Anonim spunea...

suntem ambele.
si pt cei care te cunosc? pt ei ce ai scrie? :)

Viorelia spunea...

hei:) mersi sa iti faci timp sa imi raspunzila intrebarile mele.. deja ma entuziasmez cand pot sa imi pun o intrebare. cand e vorba de a raspunde deja sunt depasita de situatie..

cat despre cei care ma cunosc... am un moment acum in care nu mai vreau sa ma stiu asa cum sunt pentru ei. mai precis, vreau sa fiu asa cum nu am reusit niciodata sau asa cum nu am reusit niciodata sa fiu pentru ei. cred ca ma exprim cam complicat...spun astea insa imaginadu-mi ca vorbesc cu tine pentru ca uneori simt ca si tu simti la fel..

Anonim spunea...

e bine ca te intrebi, raspunsurile sunt variate si f putin importante. si da, inteleg ce spui
:)