sâmbătă, 19 ianuarie 2008

Pentru ca nu cred ca am sa reinviu prea curand


Sunt multe lucruri pe care nu le inteleg. Cel mai mare dintre ele este faptul ca am impresia ca nu traiesc ce/cum as vrea pentru ca imi lipseste ,,ceva" si apoi... ori de cate ori sunt aproape de acel ceva imi dau seama ca traiesc doar pentru ca nu il am. Cum e posibil ca mintea noastra sa intre si sa nu mai iasa dintr-un cerc pentru ca totul te impinge inapoi ? Cum e posibil ca unele lucruri, oricat de mult ai vrea, sa nu se schimbe ? Nu suntem trestii... suntem niste bete rupte si uscate care trosnim in focul albastru de idei marunte. Nu suntem flexibili. Am inceput sa am indoieli cu privire la faptul ca suntem vii...

va mai urma

update:
de fapt nu stiu despre altii daca sunt vii sau nu... dar totusi cred ca oamenii vii se pot imparti in morti de simtul realitatii sau morti din cauza lipsei lui. Oricum nu e bine si indiferent carei categorii apartinem, am fi vrut sau am ar fi ,,trebuit" sa murim din cealalta cauza.

Niciun comentariu: