vineri, 2 mai 2008

Alice

imi simt inima fix intre urechi. retraiesc azi the total bliss si asta pentru ca am izbutit sa beau un litru de pepsi si 2 energizante pentru ca nu mai era pepsi. a urmat firesc jumatate de pachet de seminte cu multa sare doar pentru ca imi place reclama. bucuria universala se datoreaza insa faptului ca dupa 2 zile sumbre, in sfarsit am apa calda si pot sa explorez in continuare cele 8 functii ale dusului; feluri de ploaie adica. este o minune a civilizatiei acest nou cap de dus, sunt atat de incantata incat probabil ca am sa cumpar fiecarei prietene de ziua ei cate un cap de dus din modelul respectiv. aceeasi febra cumplita m-a cuprins anul trecut cu o specie de burete natural foarte ingenios modelat. acum imi dau seama ca de fapt apucatura asta e ceva genetic - mama cumpara invariabil cu orice ocazie la toata lumea... pijamale.

viata mea in ultima vreme, de cand nu prea am mai scris pe blog, se desfasoara intre 2 poli: incerc sa scriu licenta ptr comunicare si sa imi pastrez relatiile cu oamenii. cu fetele, traim vremuri grele ptr ca avem impresia ca tipii ne manaca/apasa prea mult zilele. ba suntem prea fraiere, ba suntem gata sa le smulgem jugulara. si tot stresul asta pe zgomotul atator alte probleme... de unde veneau expresiile ptr rigiditate?... cu cat era egal tau?... azi am reusit sa scriu cuprinsul... oricum, cred ca am descoperit axa dintre cei doi poli, ce au relatia cu sexul opus si invatatul in comun - ambele nu sunt niciodata suficiente...

am ras cu lacrimi citind uitatul in cetate a lui florin biciusca - o carte foarte proprie si personala despre semiotica arhitecturii. cea mai delicioasa ipostaza a cartii in opinia mea este observatia asupra spagatului istoric executat de .... bucataria americana. Genul de bucatarie fara usi cu tot cu living si cu hol si cu orice altceva. Este o abordare primitiva se pare - colonizatorul american construia 4 pereti, punea un acoperis si atat. Intr-un colt se facea mancarea, in alt colt se dormea, in alt colt se facea baie. Poate ca readoptand acest stil de organizare nu redevenim primitivi ci exprimam ca am ramas la fel de nomanzi si conquistadori... In fond intr-o viata de om retraim istoria ideilor... eu mai nou am desoperit ca imi place sa ma cert, imi place sa insel asteptarile, imi place sa dezamagesc - asa ma simt al naibii de libera. am asa o placere nebuna ca nu ma mai inteleg si sper sa imi treaca. astept cu nerabdare urmatorul ev.

si am mai ras cumplit vazand un manifest pe peretii pasajului de la Universitate cum ca seismul de la 4 martie 1977 a fost provocat de Securitate ca sa infloreasca industria constructiilor si a asigurarilor, altfel nu se explica de ce ,,in vremurile noastre se construieste suspect de mult":)) si iata cum Securitatea a izbutit in zilele noastre sa substituie in mentalul multora ideea de Dumnezeu:) Securitatea este vinovata de orice bine sau rau care nu ni-l putem explica... una peste alta cred ca manifestul era lipit de cineva care a trebuit sa renunte la afacerea din pasaj ptr ca acum se reconditioneaza. din partea mea, as vrea sa mai vad in pasajul de la univ doar pe tanti care vinde iepurasi... daaaa... sa fie numai doamne care sa vanda iepurasi... ca si cum metroul ar fi vizuina iepurelui si noi am trai prea fantastic in tara minunilor...

Niciun comentariu: