joi, 22 mai 2008

Dezinvolt

Ma simt extraordinar:) Si trebuie sa ma credeti pe cuvant. In sfarsit stiu cine sunt, ce vreau si nu am nici o retinere in privinta rezolutiilor la care am ajuns.

Rezolutia nr. 1: demitizarea sau love is for fools
Catalina isi face lucrarea despre demitizarea infernului. In pauzele in care ne permitem sa disperam intinse pe trepte in casa scarii sau jos la bufet la o cola ea imi povesteste despre Orfeu si Euridice, iar eu ii povestesc despre ornitorincii arhitecturali sau despre cum inginerii constructori au avut o institutie de invatamant superior in Romania cu 10 ani mai devreme decat arhitectii (sic!). Ce am inteles eu tot dezbatand cu Cata:) : (1) infernul si raiul exista numai pentru ca exista iubirea... Ea te face face sa le vezi pe ambele; infernul este printre noi, infernul este in ceilalti ca sa il aducem in discutie si pe Sartre; (2) nu oricine se intoarce din infern.
A fost totusi greu sa ne lamurim ce este demitizarea desi exista o puzderie de definitii... Mai tarziu am inteles insa perfect in timp ce treceam prin fata pe la Club A si 2 rockeri tipau afectati unul la celalalt in mijlocul strazii si a unei dispute amoroase ( ,,Spune-mi macar cum te simti!" ,,Ma simt naspa! Lasa-ma in pace!" etc.) - Feti-Frumosi exista si pentru Feti-Frumosi, nu numai pentru Ilene Coszanzene...
Azi am inteles demitizarea in sensul ca am simtit ca pana si EU m-am intors din infern.. intr-un fel simt ca viata este foarte faina (nicicand nu a mai fost mai faina) si fara sa te perpelesti in focurile iubirii. Love is for fools pentru ca este ilogica si odata scoasa din ecuatia vietii totul e mult mai simplu si in sfarsit distractiv. De fapt am scos iubirea din ecuatie si am introdus cluburile. Anul trecut pe vremea asta, Ile incerca sa ma mai salveze in fata proiectul meu de beton desenadu-mi cateva planse de bunavoie. Eu capitulasem demult si trageam de ea sa le lase si sa mergem in club. Printre click-uri facea misto ca eu imi iau examenele doar daca se dau in Fire... (abia acum finalizez ultimul proiect de beton..) Saptamana asta am fost fericita sa ii spun ca am mai scris un intreg paragraf despre paradigme direct din Offside cat asteptam niste prieteni, in conditiile in care veneam dupa 9 ore de biblioteca.. Hai Romania, pana una-alta!:) Orice solutie este buna atata timp cat crezi puternic in ea:)

Despe rezolutia nr. 2 va povestesc maine:)

Niciun comentariu: