duminică, 25 mai 2008

Existenta in absenta

Despre rezolutia nr. 2 va pot spune ca nu mai exista. Si rezolutia 1 la fel..

Era azi o vrabiuta la Unirii care descoperise o intrega gogoasa pe jos si era hotarata sa se lase strivita. Nu conta - ea nu pleaca de langa gogoasa ei. Din profunda admiratie pentru vrabiuta m-am dus si mi-am luat si eu o gogoasa infuriata.

Spun profunda admiratie pentru ca toate animalutele astea nu au indoieli, nu le piere entuziasmul, sunt mereu topaitoare, stiu una si buna.. Musca din viata fara rezerve. As vrea si eu sa fiu asa, sub vraja asta efervescenta.. fara motive deosebite. Toti sa fim asa.. Animalutele exista si atat. Le este clar asta de la omida pana la carabus.

La oameni este altfel... la oameni existi cand nu mai existi si nu existi cand vrei neaparat sa existi.

Un comentariu:

liviu spunea...

ma ref la ultima parte... adik traiesti din plin(existi)ceea ce cu timpul se transforma in banalitate, mediocritate(nu mai existi)si cind realizezi asta(ca nu existi)iti doresti cu tot dinadinsul sa-ti traiesti viata din plin (vrei sa existi)?
asa am tradus eu. nu stiu de o fi bine de o fi rau