vineri, 22 august 2008

Junky profile


Epilarea cu ceara de unica folosinta poate fi foarte violenta pentru vasele capilare intr-atat incat sa le faca sa explodeze. Azi am fost sa imi fac cateva analize, suspectata fiind ca as fi intretinuta de o anemie nemiloasa. Mi-am intins eu bratele invinetite pe la incheieturi dupa o proaspata sesiune intr-un cabinet de cosmetica si am reusit sa scot ochii din orbite asistentei: ,,Domnisoara, dumneavoastra va INTEPATI?" Se pare ca nu e totusi bine sa ma duc la facut analize cu fusta scurta de blugi si tricou de rockerita... Pe cat sunt capilarele mele de explozive pe atat de bine mi se ascund venele. Prin urmare am fost intepata de mai multe ori in speranta ca vor reusi sa recolteze probele necesare. Am plasturi pe ambele maini, pusi fiecare de catre mereu alta asistenta. Daca nu eram anemica pana azi, de acum incolo singur sunt... Mai este sigur faptul ca daca totusi as vrea sa ma intep in vene asa de una singura, nu prea as avea sorti de izbanda...

Ziua aceasta a devenit insa extraodinar de buna doar pentru ca am descoperit melodia care urmeaza.. Mereu imi spun ca nu mai pun cantece pe blog, numai ca aceasta nu e asa la-ndemana si este mult prea faina... Cu cantece de genul acesta nu mai imi este dor de mine:)


I'm not over - Carolina Liar

What a waste of time, the thought crossed my mind
But I never missed a beat
Can’t explain the who or what I was
Trying to believe
What would you do?
What would you do?
Do you know?
I once had a grip on everything
It feels better to let go

Ref

I’m not over
I’m not over you just yet
Cannot hide it
You’re not that easy to forget
I’m not over

Never took the chance, could’ve jump the fence
I was scared of my own two feet
Couldn’t cross the line, it was black and white
No contrast to be seen
What would you do?
What would you do?
Do you know?
Was it all a joke, never had control
I’m not better on my own

Ref

What a waste of time
The thought crossed my mind
Can’t explain this thing, or what I mean
I’m tryïng to let go

Ref

Niciun comentariu: