miercuri, 17 octombrie 2007

Despre cum este sa fii o gaina cu creier mic

Momentul T1: ,,te iubesc", ,,de cate ori ai sa citesti randurile astea sa stii ca AZI te iubesc", ,,nu poti sa stai singura toata viata" etc.

Mometul T2: ,,am zis eu asa ceva?", ,,de ce m-ar mai interesa?", ,,asta e viata, hai nu fii suparata" , ,,du-te bea ceva si agata, ia niste antidepresive" si alte asemenea ,,nu imi pasa de tine, nu imi pasa ce se intampla cu tine, nimic nu mai conteaza, am o alta viata mai buna oricum".

Concluzia experimentului: Viata este un pariu pe care il pierzi inainte sa il faci. Pierdem tot - pierdem timpul, pierdem increderea si nimic nu dainuie macar o viata de om. Viata este o mama-miciuna cu mai multi copii-minciunei, o pauza publicitara si cu achizitiile determinate de ea. Viata este o teapa cu mai multe tepe pe ea. O abordare inteligenta este sa te tot strecori printre tepe. Insa... cu adevarat bine te simti cand vezi asa toate tepele de deasupra incantat fiind ca esti implinit, ca ai inteles despre ce era vorba de fapt cu lumea asta si cu lumescul ei. De fapt nu stai decat in varful unei tepe mai inalte si de larga perspectiva.

Niciun comentariu: