duminică, 26 august 2007

Ce detinem de fapt ?

Viata nu are sens. E doar o manifestare a absurdului si lucrurile care nu au scop sau nu se inscriu in plan sunt de fapt pretioase. Averea mea presupune cuburile de bazalt si soparlele negre cu pete aurii care cad pe umbrele.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mi-ai creat o stare de scris... de ce scriem? o facem pentru altii, in numele lor, datorita lor?... scriem din "neputinta", scriem ca sa ne falim, scriem pentru ca nu putem sa "nu" scriem, ca ne mai viziteaza uneori demonul asta care ne arata soparle pe umbrele iar noi vrem sa strigam in gura mare ca le-am vazut! scriem ca sa nu mai fim singuri, scriem pentru ca avem prea multe de facut si lasand totul balta vrem sa incalcam regulile, scriem poezii, scriem texte, scriem idei (eu prefer sa spun ca ele ne "scriu" pe noi) pe care speram ca le va citi cineva intr-o zi si va da nastere altor "scrieri" (cam cum mi s-a intamplat mie azi). Scriem pentru ca percepem altfel cuvintele (?), pentru ca atunci cand ne lovesc ne doare (?), pentru ca noi nu vedem in ele doar un amestec de litere ci mai degraba un joc, pentru ca vrem sa le dezgolim de toate inelesurile si atunci cand o faci, te asezi intr-un colt, te uiti la cuvant si te miri "Ia uite ma!" (?)
De ce scriem?!