joi, 16 august 2007

Sochi

Sochi era din Miercurea-Ciuc si era cu un an mai mare decat noi. Dupa inca un an cand reusise sa se transfere de la Utilaj Tehnologic la Departament, a renuntat de tot la ideea cu constructiile si face acum studii culturale europene la Cluj. Cu ea am fost prima oara la un party in camin si la KFC. Ajungem in camera cu party si vine un tip si spune.. ,,Avem vodka, vodka si vodka. Ce vrei? Nu poti sa refuzi." N-am zis nimic si in mai putin de 15 secunde detineam propriul meu PET de Scandic. Am plecat rapid. Mult mai tarziu noaptea vine Sochi, cumplit de ametita si fiindu-i foarte rau. Celelalte colege de camere, obsedate de curatenie, se tineau cu ligheanul din dotare dupa ea ca nu care cumva sa se zburleasca Sochi pe covor.

In alta seara a venit la fel de ametita si nu reusea sa se suie in patul ei suprapus. Cum avea doar sacul de dormit direct peste saltea, si-a tras sacul jos si s-a culcat. La ora 4 dimineata ne-am trezit in fum si ea alergand in flacari afara. Vorbea si se misca in somn si ii luase foc sacul de la resou...
Apoi mai tarziu, insusi resoul a zburat efectiv pe fereasta. D-soara Directoare l-a observat fix cand il bagam inapoi in camera dupa o sesiune nevinovata de cartofi prajiti. Mi-a spus sa il arunc eu personal. Am incremenit, crezand ca ce aud e doar un vis. A vazut ca nu ma conformez si a cerut subalternului sau sa il arunce. Dupa inca un imperativ, eu personal, profund hipnotizata am deschis geamul si omul nostru a aruncat resoul...

Au si resourile pacatele lor.. le stiti... in camin in loc de sigurante erau puse cuie. Si de multe ori se lua atat de des curentul, ca un student, probabil gamer inrait, si-a aruncat si el monitorul pe geam impreuna cu cateva suluri de hartie ingenica... asa, pentru efect artistic....

Cu Sochi am fost si la primul party de Hallowen. A fost cred ca prima oara cand am fost in Fire. Atunci ne-am machiat cu ruj rosu pe la ochii. Acum nu mai inteleg cum am reusit sa umblam asa pe strada...

Mi-e dor de tine, Sochi..

Niciun comentariu: