vineri, 24 august 2007

Moama...

I-am luat azi de la Gara de Nord pe Miha si Cristi.. proaspat casatoriti de 5 zile. Alunecam noi usor cu metroul cand apare un domn cu un soi de karaoke pe carut si se apuca sa cante ceva cu ,,Amore, amore". Dupa 2 statii tot la noi in vagon era. Miha povestea mai mult despre ce a fost naspa cu nunta asta si eu ma straduiam sa imi pastrez entuziasmul.

La un moment dat, Cristi sare de langa noi, pune cateva bancnote ce 1 ron in petul ciopartit al cantaretului. Dupa ce ii spune cateva cuvinte la ureche, incepe sa rasune in tot vagonul: ,, De la Cristi pentru Mihaela cu multa dragoste" Cristi deja topaia fericit catre Mihaela si ajuns langa ea, incep sa se sarute de zor. Eu eram uluita. Dupa 5 secunde nu stiam cum sa imi bag mai bine nasul in albumul lor involanat de la nunta.

Am indraznit sa trag totusi cu ochiul la ceilalti din vagon. Spre si mai mare mea uluire nu erau consternati sau oripilati.. asa cum par bucurestenii cand vad gesturi pline de enfaza care nu sunt ale lor. Toti zambeau si omul cu karaoke sunt sigura ca a strans o suma record.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Esti o fiinta bolnava, o minte ratacita care zburda prin lumea asta fara scop si fara motivatie. Te-ai intrebat vreodata ce ai reusit sa creezi in viata asta prin munca ta? Cred ca nimic. Iti place sa crezi ca esti o minte stralucita, iti place sa crezi ca stii totul despre toti si ca parerile tale ar trebui considerate apriori tuturor considerentelor ce apartin de sfera logicii. Esti straina de notiunea de logica, traiesti intr-o lume a ta care nu prea are nimic in comun cu lumea reala. Viorelia, a venit timpul sa te trezesti...altfel vei ramane ceea ce esti: o anonima, o non-personalitate si un caracter infect!

Viorelia spunea...

Ma bucur ca ai observat totusi ca zburd si NU ma tarasc.