vineri, 17 august 2007

Episodul 3 - Ghips reloaded

Azi, asteptand in fata cabinetului de ortopedie de la Spitalul Sf. Pantelimon m-am reintalnit cu cavalerul de la Taxi 2000. Se pare ca dupa ce m-a dus pe mine in brate pana in fata casei s-a dus sa se dea cu ATV-ul si si-a rupt si el o mana... Noroc ca ma luase pe mine mai devreme din fata de la Urgente-Ortopedie, ca asa a stiut unde sa vina...

Ca sa recapitulam: eu in seara cand am facut entorsa, am vazut pe cineva cu asa ceva cu 30 minute inainte; apoi taximetristul m-a vazut pe mine cu ghipsul si a avut si el nevoie de unul mai tarziu. E clar ca se ia ! Oamenii cu entorse nu ar trebui lasati sa umble asa liberi pe strada... Incerc sa glumesc acum, facand ceea ce spun psihosociologii, o greseala de atribuire. Si din pacate multi dintre noi numai asa isi mai manifesta creativitatea sau mai degraba prejudecatiile. But let's not go there now.

17 august trebuia sa fie cea mai fericita zi. Urma sa imi scot ghipsul si nu stiam ce sa fac mai intai... cu cine sa ies mai intai si unde sa merg mai intai. Probleme ca nu am suficieti bani sa merg la nunta Mihaelei maine in creierii muntilor si apoi sa stau cat vrea sufletul meu in Vama sau de unde sa imprumut mai repede un sac de dormit - toate raman in stand by..

Intalnirea mea cu Mr. Lila Pants nu a decurs bine azi... Mi-a spus ca trebuie sa mai stau o saptamana, ca sunt niste ligamente rupte, ca tot este umflat. Cand mi-a spus am crezut ca glumeste, am inceput sa rad ... Si eu ziceam ca nu se poate... Probabil plecam pe propria raspundere daca nu era Zuzi cu mine.. aka, my sister...

Mr. Lila Pants azi parea trist... asa mi s-a parut. Sper sa nu fii citit blogul meu. Zuzi a observat si ea ca are ochii frumosi.. daca il mai vad o data, cred ca o sa incep sa dezvolt emotii... Sper totusi ca vinerea viitoare sa il vad pentru ultima oara, nu conteaza cat de dragut este !

In fata blocului apoi se vedeau pomii atat de verzi din Parcul Morarilor.. mai aveam un pic si plangeam. Ma pastram cuminte si decenta de dragul lui Bogdan, Zuzi's boyfriend.. s-a sculat cu noaptea in cap ca sa vina sa ma duca, m-a dus in brate sau cu caruciorul si a reusit si sa isi propteasca masina in gardul din fata parcarii.

Acum mi-am revenit. Am purtat o discutie lunga cu mama lui Bogdan, asistenta la Urgente-ortopedie la Ramnicu-Valcea si mi-a bagat mintile in cap, ce mai...

Urmeaza o sedinta de terapie prin telefon cu Mihaela. Ne confruntam cu eterna problema a nuntilor din ziua de azi. Se pare ca s-a certat cu parintii ei fix cu 2 zile inainte de nunta pentru ca vrea si DJ, nu numai lautari..

Niciun comentariu: