sâmbătă, 18 august 2007

La nunta la Moni

Ei sunt Moni si Cata. Foarte draguti, nu-i asa?

Aici se vad mai bine:)

Cei mai frumosi pantofi ever...

Mami-urile noastre


Moni si scufitele (Moi, Moni, Oana)


A se observa tipul cu camasa si cravata roz din spatele Monicai. A fost sigurul tip neinsotit. Noi mai eram alte 7-8 tipe singure. Initial mie si Catalinei ni s-a parut dragut. Apoi dupa ceva discutii am convenit ca nu e chiar asa. Moni mi-a spus insa acum ca are un frate geaman, tot politist si ca ,,acum e destul pentru amandoua":)) In alta ordine de idei, imi pare rau ca nu am si poze cu mascatii care ma rog, au venit demascati... Mai bine de atat nu se putea, nu-i asa? In fine, de ajuns cu frivolitatile pentru ziua de azi...;))


A, si o poza in care imi place cum arat:D

Niciun comentariu: